Розділ 1. Алгоритми та їх виконавці

1.1 Об’єкти та події.
Д/З: 
  • п. 1.1 стор. 6, вчити,
  • усно питання 1-4,
  • письмово завдання 1,3,6 на стор. 9
 
 
1.2 Команди та виконавці. Система команд виконавця.

Д/З: 

  • п.1.2 стор. 10, усно – запитання 1-8 на стор. 17, письмово – завдання 2, 4 на стор. 17.
  • Скачати інсталяційний файл програми Scretch та встановити на своєму домашньому ПК.
  • Попрацювати із програмою Скретч за підручником п.1.2 (стор. 15) завдання «Працюємо за комп’ютером».
 

1.3 Алгоритми та програми.

Д/З: 

  • п.1.3 стор. 18, усно – запитання 1-6 на стор. 22, письмово – завдання 2 на стор. 23.
  • За комп’ютером – завдання 7 та 8 на стор. 23.